هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شطا الحجرى
Mazen Hazem
6 مشترك

مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mazen Hazem
    Mazen Hazem

مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Mazen Hazem الثلاثاء يونيو 21, 2011 10:42 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

مفاااااااااااااجاااه Exclamation Exclamation ولحظه من الذهول دا هو احساسى لما شوفت امتحان الجنائى والبحرى والجوى ولقيت نفسى قدام احمد زايد وهو بيقول " كذب المنجمين ولو صدقوا " انا وقتها حسيت انى عايز اكلمه واقوله الف شكر ليك بس المشكله انى معرفش رقمه حتى Very Happy ولما دخلت امتحان البيئه النهارده انا قولت لو اللى فى خيالى حصل يبقا انا مش هسيبه غير لما اقوله انه شخص كويس اوى وانى احترمته اوى من قبل ما اعرفه او حتى اتعامل معاه ورجعلى تانى احساس المفاجااااه اللى حسيته قبل كده Rolling Eyes Rolling Eyes ....

مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 06-C5_c

انا معرفش ان كان دا وقته انى افرح بس كل اللى اعرفه ان التعبير عن الاحترام والتقدير بيكون فى اى وقت Embarassed

تحياتى ليك يا احمد بجد انت وكل الحرف الصعب وكل الناس اللى هنا فى المنتدى على كل المجهود اللى بتعملوه معانا صدقونى انا مهما قولت ومهما عملت انا لا هقدر اوفى فرحتى اذاى بنفسى النهارده وانا ببعد عن البرشام وبذاكر ومتاكد من اللى بذاكره كويس اوى ...ربنا يوفقنا جميعا يارب ويعديها على خير ...انا كنت اتمنى انى اعرفكم من زمان مش عشان مصلحه شخصيه فكلنا اكيد بنحتاج من اخواتنا حاجات بس عشان خلتونا نتغير او بمعنى تانى خلتونى اتغير وارجع اتحدى نفسى تانى من غير تشتيت او حتى غموض او ارهاق

ربنا معانا ومع الجميع يارب

انا متفائل pirat

تقبلو تحياتــــــــــــــــــــــــى

شطا الحجرى
    شطا الحجرى

مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف شطا الحجرى الثلاثاء يونيو 21, 2011 11:35 pm

مازن , كلامك دا شهادة بنعتز بيها , و انا اتمنى ان نكون كما تظنون بنا
    في حب الله ورسوله
    في حب الله ورسوله
    مساعد مشرف
    مساعد مشرف

مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: مفااااااجااااه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف في حب الله ورسوله الأربعاء يونيو 22, 2011 1:56 am

والله كلامك كله صح وفعلا زاد والحرف الصب دول ليهم فضل وجميل في رقبه كل من بالمنتدي ربنا يكرمهم ويجعله في ميزان حسناتهم
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الأربعاء يونيو 22, 2011 9:28 am

تسلم يا مازن وبجد كلماتك دي وسام اعتز وافخر بيه .. ولا اجد كلمات فعلا اعبر بها عن مدي فرحتي وطبعا اسعد انا ومحمد (الحرف الصعب) بمعرفتك وان شاء الله اشوفحضرتك لو لينا نصيب ...اخيرا عايز اقولك شئ انا كل واحد فينا قادر علي انه يذاكر ويجتهد لكن كسلنا واعتماد البعض علي البرشام والغش هو اللي بيخلي الهمم تضعف ونريح دماغنا ..ونتمني لك التفائل دائما حتي ولو في احلك الامور فالرسول (ص) يقول تفائلوا بالخير تجدوه بأذن الله
    ومتشكر ليكي اختي (في حب الله ورسوله )علي كلامك وربنا يقدرنا علي افادتكم
    مع تحياتي وتمنياتي للجميع بالتوفيق
    ساره

مُساهمة من طرف ساره الأربعاء يونيو 22, 2011 10:19 am

ايه الكلام الجااااااااااااااااااامد ده بجد احمد انسان محترم جدا وبجد انا بحترمه جدا بالتوفيق ليناا كلناااا
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الأربعاء يونيو 22, 2011 10:46 am

يا شباب ركزوا في المدني افضل من شكري ...فالشكر اولا واخيراً لله ليس لي
    وربنا يوفق الجميع
    ويكون المنتدي هنا برده مكان تجمعنا لو حد بيفكر يعمل درسات عليا
    princess tota

مُساهمة من طرف princess tota الأربعاء يونيو 22, 2011 9:42 pm

انا بجد بشكرك اوى يازايد وكل المشرفين ف المنتدى على كل اللى بتقدموه ودى اقل حاجه تتقال على تعبكم معانا ويارب نكون ف الاخر عند حسن ظنكم وتشوفوا تعبكم معانا ف النتيجه باذن الله ربنا يوفقنا كلنا

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 7:59 am