هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hamada
مورا
DoDo
hassan sallam
8 مشترك

العضو الثاني في(من اكون؟؟)

مورا
    مورا

العضو الثاني في(من اكون؟؟) - صفحة 5 Empty رد: العضو الثاني في(من اكون؟؟)

مُساهمة من طرف مورا الجمعة فبراير 25, 2011 1:38 am

ياسلام
    وهو انت كتبت ف قانون اللعبة ان العضو ممكن يجاوب غلط على سؤال

وحتى لو كان ده من قانون اللعبة ف مينفعش اصلا ياحسن

وده كده بجد يبقى تهريج
    DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الجمعة فبراير 25, 2011 1:39 am

لا حضرتك مش قولت كدا فى تعليمات وقوانين اللعبة

عالعموم انا انسحبت خلاص كملوا انتوا
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الجمعة فبراير 25, 2011 1:40 am

ثواني يا اخ حسن بعد اذنك انت حلفت بالله ان انت
    عايز تفسير للصوره دي بقي
     العضو الثاني في(من اكون؟؟) - صفحة 5 183304_1613465859104_1310021851_31518467_1982416_n
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة فبراير 25, 2011 1:42 am

لالالا مورا مش تهريج لما انتي تكوني العضو المجهول انا هبعت ليكي رساله خاصه بالمعلومات وحجات مش يعرفها غير العضو المجهول في الرساله الخاصه المفروض مش كنت قولتها
    شطا الحجرى
    شطا الحجرى

مُساهمة من طرف شطا الحجرى الجمعة فبراير 25, 2011 1:43 am

zayed كتب:ثواني يا اخ حسن بعد اذنك انت حلفت بالله ان انت
    عايز تفسير للصوره دي بقي

العضو الثاني في(من اكون؟؟) - صفحة 5 183304_1613465859104_1310021851_31518467_1982416_n

ادخل عليه بالادله القاطعه يا زايد
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الجمعة فبراير 25, 2011 1:44 am

يا ريت التوضيح هو الاي بي بتاعك يا حسن هو بتاع محمد وبتاع العضوية المجهوله في وقت واحد يا ريت توضح وكمان لو حضرتك تفتكر انك قولتلي 3 مرات ان مش ينفع تقول معلومات مغلوطه وانت اللي منزل اللعبه يبقي ازاي تذكر بقانون اللعبه ومش تلتزم بيه يا ريت يكون الرد عقلاني شويه الا اذا كنت حضرتك تلاعبت بالباسورد وعطيته لمحمد
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الجمعة فبراير 25, 2011 1:46 am

-لالالا مورا مش تهريج لما انتي تكوني العضو المجهول انا هبعت ليكي رساله خاصه بالمعلومات وحجات مش يعرفها غير العضو المجهول في الرساله الخاصه المفروض مش كنت قولتها

وده مينفعش مفيش لعبة يبقى جزء من قوانينها مخفى عن المشاركين
    DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الجمعة فبراير 25, 2011 1:51 am

اللى حصل ان محمد النوام لما لاقى الكل عرفه

عمل كدا هو وحسن والله اعلم
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الجمعة فبراير 25, 2011 1:52 am

اية دا كلة كل دة علشان لعبة يالة كل واحد يروح على قسمة بقى انتوا هتسهروا فى الالعاب ولا اية
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة فبراير 25, 2011 1:54 am

هههههههههههههههههه

طيب انا مش كنت عايز اتكلم علي دي بس انت كده جبت اللي فيها

والله العظيم والله العظيم انا كنت متأكد انك انت والعطوي عرفين مين المجهول من التحكم

لذلك انا اللي دخلت بيها من عند النوام مش مره وهو دخل لما انا طلبت منها كده عشان مش حد يعرف واعطيت ليه الاجابات لان انت اللي قايل لي اني انا والعطوي بعرف الايبيه بتاع مين وده كان مش ينفع
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الجمعة فبراير 25, 2011 1:55 am

بص يامحمد
    مش كل ده عشان لعبة
    بس لما اللعبة تقلب بتهريج واشتغالات يبقى ميصحش عشان انتو مش بتتعاملوا مع اطفال

من الواضح ان فعلا زى مادودو قالت
    انت وحسن لعبتوا علينا ومن الواضح اكتر ان انتو بتشتغلونا انا وهى لاننا احنا الاتنين منعرفش حد فيكم ف اى معلومات هتقولوها غلط بقى ولا صح مش هتفرق

وبكده انا كمان هنسحب من اللعبة ... عشان احنا مش اطفال
    DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الجمعة فبراير 25, 2011 1:56 am

لو المعاملة هتبقى كدا ياجماعة معلش يعنى يبقى بناقص المنتدى كله سورى يازايد
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الجمعة فبراير 25, 2011 2:02 am

لذلك انا اللي دخلت بيها من عند النوام مش مره وهو دخل لما انا طلبت منها كده عشان مش حد يعرف واعطيت ليه الاجابات لان انت اللي قايل لي اني انا والعطوي بعرف الايبيه بتاع مين وده كان مش ينفع

لا وعلى ايه الاشتغالات

لو كان تقصدوا انكو تشتغلونا يبقى اتفضلوا العبوا مع نفسكم...ويبقى بناقص اللعبة دى نهائي مادام فيها
    الاسلوب ده..بس ياريت يااستاذ حسن بعد كده تبقى تراعى انك بتتعامل مع ناس كبار مايصحش تتسلي بانك تضحك عليهم وكلامى ده اقصد بيه انا ودودو لان انتو كلكم اصحاب الا انا وهى منعرفش حد فيكم

والموضوع كمان جاى من ناحية زايد اللى بيعرف الايبي...يعني بمنتهى البساطة ممكن يعرف العضو من الايبي
    (انا مش بشكك فيك يازايد بس انا اقصد ان كده الموضوع مبقاش ينفع)
    DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الجمعة فبراير 25, 2011 2:04 am

من الاخر يعنى كلكم بتبقوا عارفين طيب دى حاجة كويسة يعنى اللعب كان علينا احنا بما ان كلكم عارفين

سورى يازايد انا بنسحب من المنتدى كله وشكرا ليكم اشوفك على خير

hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة فبراير 25, 2011 2:08 am

دودو انتي ومورا بجد والله احنا مش كان حد يعرف من التاني مين المجهول بس الموضوع ان انا وزايد في الاول مش حد كان يعرف مين المجهول غير انا وهو بعد كده اخنا في موضوع المصيف بتاع زايد كان للشركسي مش لحد فيكم وكان عادي جدا

لما جات انا في المجهول زايد كان قايل لي انه بيعرف مين المجهولمن الجهاز من عنده من الاي بي لذلك تعمت اخفاء ده بأني وانا عند النوام مرة دخلت بالعضويه وتاكد لما زايد قال لي النهارده كده تاني وخليت النوام دخل بالعضويه تاني عشان كده بس كل ده اللي حصل يعني دودو ومورا بره الموضوع اصلا
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الجمعة فبراير 25, 2011 2:13 am

لا تقصد دودو ومورا الهبل اللى كان بيضحك عليهم اصلا

اتفاق بينك وبين النوام
    وزايد يعرف م الايبي
    ومش بعيد تكونوا كلكم اصلا عارفين بما انكم صحاب..مايتبقاش غير الهبل اللى هما احنا

وانا اكتر حاجة تنرفزنى ان حد يشتغلنى

وخد بالك ان احنا مش برا الموضوع زى مانت بتقول لان العضو بيدخل يشوف رد المجهول على باقى الاعضاء مش عليه لوحده يعني الاجابات بتبقى للكل

اوكى كملوا لعب على راحتكم بقى بس احنا كده خلاص برا

DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الجمعة فبراير 25, 2011 2:15 am

والله لما انت تعرف والعطوى وزايد والنوام

يبقى اللعب عليا انا ومورا وبويكا بقى

بعدين خلاص انا اسفة ده قرار وانا اخدته ومش هرجع فيه الانسحاب من المنتدى
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الجمعة فبراير 25, 2011 2:15 am

انا مش متكلم خلاص انا اللي عندي بينته وكده صباح الفل اللي بيفهم شويه في شغل شبكات النت يقدر يرد
    ولو علي كلامك يا اخ حسن انك دخلت بعضويتك من عند محمد مرتين حسب كلامك معايا معني ده ان محمد عارف باسورد العضويه وكده يبقي في تلاعب في الكلام .... وبعدين انا اما قولت ان المصيف كان من سنه ونص مش غلطت لان بالفعل المصيف زي ما قولت كان صيف2010واما حضرتك بتيجي تتكلم بتقول السنه اللي فاتت كنت في المصيف وده اللي انا طبقته لو في غلط ااوك يبقي غلطه مني وليس كذب اما انك تتعند تقول غير الحقيقه ده شئ تاني وانت مش جاوبت علي سؤال واحد غلط انا جاوبت علي اسئلتي كلها غلط
    زي سؤالي انت تاريخ ميلادك ايه ..... وسؤال تاني مواليد شهر كام او برج ايه قولت تشرين التاني في الاجابتين يبقي كده اعتقد ان اجابتك خاطئه مليون الميه لان كده تعمدت الخطأ مرتين مش مره واحده ... ده شئ يا ريس واما انا بس تغلط مرتين في اسألتي يبقي يبقي انا نصيبي بقي 3 اسئله فقط من 5..... غير الاسئله المرفوضه يبقي كده اللعبه مش بتنفذ قانونها او بتنفذه علي مزاجك
    اللي مش نفع معايا نفع معاك ... زي الاسئله المرفوضه اللي اتحت حضرتك اننا نكتب بدلها وده مش حصل معايا وكمان لو في معلومات زي ما كنت بتقول كان الاولي ان انا اعرفها اولا لاني كنت اول عضو في اللعبه وهذا لم يحدث
    اما بخصوص ان انا بشوف مين هو العضو هذا لم يحدث قبل ذالك انا من اول سؤال عرفت من الخط العريض وتابعت معاه علشان اعرف مين هو ولم ألجأ الي لوحة التحكم غير قبل اعلان العضو ... بدققتين وهو ان كنت الرد في قسم المشرفين لان اللي دخل القسم مش عرف يرد علي موضوع الكتيب وانا كنت طالب ان كل واحد يقول رأيه من حضرتكم واستغربت من ده وااما دخلت الموضوع لقيته مغلق فكنت بالصدفه في لوحة التحكم وسبت الصفح زي ما هي واما اعلن ولقيت في لغط في الموضوع اخدت برنت اسكرين للصفحه ورفعتها علي الفيس عشان اقدر اخد الصوره في اسرع وقت ..
    متشكر ليكي يا دودو انت ومورا ... وارجوا ان اكون وضحت وجهة نظري في الموضوع بالكامل
    ولو عايزين تتفضلوا شاكرين تسيبوا المنتدي انا مش عندي اي مشاكل وكنت سعيد بالتعرف عليكم
    وشاكر لمجهودكم معايا في المنتدي حقا .. ولا ألوم عليكم اي لوم
    في رعاية الله
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة فبراير 25, 2011 2:15 am

طيب كده كان مين يعرف العضو المجهول اول مره غير انا وزايد مش حد النوام والشركسي ومورا ودودو مش كان يعرفوا

تاني مرة اللي كان يعرف اني انا انا والنوام بس لان انا عملت ده عشان زايد مش يعرف وحافظ علي اللعبه بس من غير ما حد يعرف حاجه واللي يأكد كلامي ان زايد مش كان يعرف مين
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الجمعة فبراير 25, 2011 2:23 am

يا جماعة لو سمحتم ممكن تهدوا شوية بس بالذات مورا ودودو

اولا انتوا ناس كبيرة وعارفين ان احنا فى لعبة مش اكت يبا ميصحش تقلب لعبة بزعل

ثانيا ان اقسم باللة لا مورا ولا دودو هما المقصودين

العبة كلها على زايد يا جماعة ودا لعبة وهزار يبا مينفعش تقلب كدة بقى

وبعدين انا متأسف لكم وبكرر يا ناس دى لعبة والعبة المفروض هزار وخدعة مش كدة
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة فبراير 25, 2011 2:39 am

zayed كتب:
    انا مش متكلم خلاص انا اللي عندي بينته وكده صباح الفل اللي بيفهم شويه في شغل شبكات النت يقدر يرد
    ولو علي كلامك يا اخ حسن انك دخلت بعضويتك من عند محمد مرتين حسب كلامك معايا معني ده ان محمد عارف باسورد العضويه وكده يبقي في تلاعب في الكلام .... وبعدين انا اما قولت ان المصيف كان من سنه ونص مش غلطت لان بالفعل المصيف زي ما قولت كان صيف2010واما حضرتك بتيجي تتكلم بتقول السنه اللي فاتت كنت في المصيف وده اللي انا طبقته لو في غلط ااوك يبقي غلطه مني وليس كذب اما انك تتعند تقول غير الحقيقه ده شئ تاني وانت مش جاوبت علي سؤال واحد غلط انا جاوبت علي اسئلتي كلها غلط
    زي سؤالي انت تاريخ ميلادك ايه ..... وسؤال تاني مواليد شهر كام او برج ايه قولت تشرين التاني في الاجابتين يبقي كده اعتقد ان اجابتك خاطئه مليون الميه لان كده تعمدت الخطأ مرتين مش مره واحده ... ده شئ يا ريس واما انا بس تغلط مرتين في اسألتي يبقي يبقي انا نصيبي بقي 3 اسئله فقط من 5..... غير الاسئله المرفوضه يبقي كده اللعبه مش بتنفذ قانونها او بتنفذه علي مزاجك
    اللي مش نفع معايا نفع معاك ... زي الاسئله المرفوضه اللي اتحت حضرتك اننا نكتب بدلها وده مش حصل معايا وكمان لو في معلومات زي ما كنت بتقول كان الاولي ان انا اعرفها اولا لاني كنت اول عضو في اللعبه وهذا لم يحدث
    اما بخصوص ان انا بشوف مين هو العضو هذا لم يحدث قبل ذالك انا من اول سؤال عرفت من الخط العريض وتابعت معاه علشان اعرف مين هو ولم ألجأ الي لوحة التحكم غير قبل اعلان العضو ... بدققتين وهو ان كنت الرد في قسم المشرفين لان اللي دخل القسم مش عرف يرد علي موضوع الكتيب وانا كنت طالب ان كل واحد يقول رأيه من حضرتكم واستغربت من ده وااما دخلت الموضوع لقيته مغلق فكنت بالصدفه في لوحة التحكم وسبت الصفح زي ما هي واما اعلن ولقيت في لغط في الموضوع اخدت برنت اسكرين للصفحه ورفعتها علي الفيس عشان اقدر اخد الصوره في اسرع وقت ..
    متشكر ليكي يا دودو انت ومورا ... وارجوا ان اكون وضحت وجهة نظري في الموضوع بالكامل
    ولو عايزين تتفضلوا شاكرين تسيبوا المنتدي انا مش عندي اي مشاكل وكنت سعيد بالتعرف عليكم
    وشاكر لمجهودكم معايا في المنتدي حقا .. ولا ألوم عليكم اي لوم
    في رعاية الله

طيب اولا يا احمد انت عارف كويس اني انا دماغي اكبر من كده بكتير ومش بتاع العاب اصلا بس انا مجرد هزار مش اكتر ول اقلا ثانيه انا مش عارف مورا ايه الموضوع بالضبط بجد والله (لا تقصد دودو ومورا الهبل اللى كان بيضحك عليهم اصلا) دي لعبه اموت وعرف ايه الكلام ده علي العموم انا قولت اللي عندي بالنسبه اني أخطأت في اكتر من سؤال انت جايب سؤال واحد وبتقول انه اكتر من سؤال بص ليهم تاني يا احمد هتلقي هو نفس السؤال بس اكتر من صيغه علي العموم انا غلطان لكم ومش انتم اللي هتسيبوا المنتدي احمد مش ليه زنب انا اللي غلطان وعارف غلطان ليه انا اللي مش داخل تاني الناس مزوده الموضوع اوووي واسف يا احمد لو اني عملتلك مشكله بس انا شايف اني مش فيها حاجه بس الظاهر ان الناس مزوده ده احنا علي منتدي ومش حد فينا يعرف التاني بأستثناء الحقوق ليه ده انا مش عارف علي العموم يا احمد انا اسف للمرة الثانيه ومعلش انا كان نفسي اخلي المنتدي ده احسن منتدي بس الظاهر اني عملتلك مشاكل يامه اووي فأن اللي امشي احسن والناس مش تمشي الناس مش ليه دعوه بيا المنتدي مش بتاعي ده بتاع احمد

واسف يا احمد للمرة الثالثة انا غلطان لك

سلام عليكم

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 10, 2024 5:42 pm