هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Bright Light
شطا الحجرى
6 مشترك

الزمالك يفشل في الفوز على الاهلي مجددا ويحافظ على فارق الست نقاط

DoDo
    DoDo

الزمالك يفشل في الفوز على الاهلي مجددا ويحافظ على فارق الست نقاط  - صفحة 2 Empty رد: الزمالك يفشل في الفوز على الاهلي مجددا ويحافظ على فارق الست نقاط

مُساهمة من طرف DoDo الأحد يناير 02, 2011 8:31 pm

على فكرة الصور والكلام ده بيدل على ضعف موقفك وانك فعلا مش عارف ترد
    لانى ممكن اجيب لحضرتك صور بردوا عن الاهلى
    Laughing
    hassan sallam
    hassan sallam

الزمالك يفشل في الفوز على الاهلي مجددا ويحافظ على فارق الست نقاط  - صفحة 2 Empty رد: الزمالك يفشل في الفوز على الاهلي مجددا ويحافظ على فارق الست نقاط

مُساهمة من طرف hassan sallam الأحد يناير 02, 2011 9:25 pm

يا دودو انا مدخلتش ردات بعد ما اتكلمت في الكورة وهم خرجوا علي النص انا حزرتهم وقولت لهم انا مبردش غير علي الكوره بس وبعدين انا والزمالك مش صغييرين عشان ارد علي الهبل ده واسف علي عدم الدخول لانشغالي بالامتحان ونتظروني في الاجازه
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الأحد يناير 02, 2011 9:38 pm

ويا كمال انت عارف ان الامتحان بعد بكره فا مش فاضي ارد بس انتظر ردي الشامل بعد امتحان التجاري
    Bright Light
    Bright Light

مُساهمة من طرف Bright Light الأحد يناير 02, 2011 10:08 pm

Hassan sallam كتب:ويا كمال انت عارف ان الامتحان بعد بكره فا مش فاضي ارد بس انتظر ردي الشامل بعد امتحان التجاري

يا عم ترد دلوقتى ترد بعدين مش فارقة وبعين انا ماقولتش حاجة 

وبعدين دة جدل عقيم انا متأكد انك مش هاتغير رايك ولا حتى عاوز تكون حاجة تانية غير زمالكاوى
    يعنى علشان تبقى عارف انا بتناقش معاك بس كسر حالة الملل وتحريكا للمياه الراكدة
    وصدقنى انا لو عاوز جدال بجد ، دا انت تلاقى الدنيا اتغيرت خلاص وبعدين انا تعاهدت مع نفسى ان اريد أن اتحاور مع أحد لابد أن يكون موضوعا جادا
    لأن الرياضة فى الأخر برضه مجرد لعبة للترفيه وانا عن نفسى كل كلامى معاك ترفيهى مش بقصد اساءة

Bright Light
    Bright Light

مُساهمة من طرف Bright Light الأحد يناير 02, 2011 10:27 pm

DoDo كتب:على فكرة الصور والكلام ده بيدل على ضعف موقفك وانك فعلا مش عارف ترد
    لانى ممكن اجيب لحضرتك صور بردوا عن الاهلى
    Laughing

مع احترامى لكلامك انا من الأول مش داخل نقاش ، كله هزار وابو على عارف كدة بس ماكنش واخد باله

انا لما بخش نقاش براعى انى ماسبش ثغرة يفوت منها اللى بتحاور معاه علشان اعرف اكشه ملك 
     وبعدين انا بتاع قانون بالذات الجنائى يعنى متعديش عليا حاجة زى دى 
    ولو عاوز تجيبى للأهلى هاتى انا عن نفسى مش متعصب قوى وباخد الحاجات دى على انها هزار بس مش اكتر 
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الإثنين يناير 03, 2011 2:05 pm

( Incandescent lighting ) كتب:[=""]ولو عاوز تجيبى للأهلى هاتى انا عن نفسى مش متعصب قوى وباخد الحاجات دى على انها هزار بس مش اكتر [/size][/]

ايوة كده حلوة الروح الرياضية دى

ممكن اطلب طلب بقى
    ممكن تتكلمو براحتكم عالاخر بس من غير اهانات وبعد اذنكم..رجااااااااااااااااء..ابعدوا عن كلام الاهانات اللى اتقال ده
    زبالكاوى..وشيكازبالا..وخصووووووصاااا كلمة (اجهلاوى) اللى اتقالت دى...بلاش تجريح لا ف نادى ولا ف حد
    ده من فضلكم يعني
    Bright Light
    Bright Light

مُساهمة من طرف Bright Light الإثنين يناير 03, 2011 3:07 pm

مورا كتب:
    ( Incandescent lighting ) كتب:[=""]ولو عاوز تجيبى للأهلى هاتى انا عن نفسى مش متعصب قوى وباخد الحاجات دى على انها هزار بس مش اكتر [/size][/]

ايوة كده حلوة الروح الرياضية دى

ممكن اطلب طلب بقى
    ممكن تتكلمو براحتكم عالاخر بس من غير اهانات وبعد اذنكم..رجااااااااااااااااء..ابعدوا عن كلام الاهانات اللى اتقال ده
    زبالكاوى..وشيكازبالا..وخصووووووصاااا كلمة (اجهلاوى) اللى اتقالت دى...بلاش تجريح لا ف نادى ولا ف حد
    ده من فضلكم يعني

انا عن نفسى لما قولت كلمة ماكنش بغرض التجريح ولا الاهانة ، دى كانت شوية توابل بس 
    DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الإثنين يناير 03, 2011 3:41 pm

انتوا قلبتوها جد كدا ليه احنا كلنا بنهزر محدش يزعل منى
    وفى الاخر كلنا مصريين تحيا جمهورية مصر العربية ههههههه
    وعشان محدش يزعل اوووووووووووووووووو اهلاوى وزمالكاوى
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الإثنين يناير 03, 2011 4:09 pm

لا ياعم بلاش منها التوابل دى ههههههههه

برييييييييييئة يادودو دلوقتى بقى فيه روح رياضيه
    ياستى الموضوع عارفة والله انه هزار بس فيه كلام اتقال يزعل حتى بالهزار ف بلاشه
    يعني انا مثلا وانا بقلب ف التوبيك قريت كلمة (اجهلاوى ) ولو انى عارفه انها هزار بس اتضايقت
    هتقوليلي ليه مزعلتيش على (زبالكاوى) باختصار لانى اهلاوية ههههههههههههه
    لا بجد مبحبش الكلام ده خاااااااااااالص وخلوها كورة ادام كورة
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة يناير 07, 2011 1:34 am

مشاركة مخالفة = مشاركة محذوفه
    Bright Light
    Bright Light

مُساهمة من طرف Bright Light الجمعة يناير 07, 2011 9:22 pm

اظن يا ابو على المسألة مالهاش دعوة بالعائلات القانونية خالص
    انا لما دخلت الجنائى فى جملة مفيدة ، كان لتشبيه مرافعات الجنائى فى المحاكم
    بين اتين محامين مخضرمين ، اظن انت عارف القاعة بتبقى عاملة ازاى والناس اللى هناك بتبقى مستمتعة
    قد اية ، ودة بسبب تركيز المحاميان ، فهنا انا ضربت المثل هنا قاصدا التركيز اللى باكون انا فيه
    لما بتناقش مع حد فى موضوع انا مستمتع بيه من الأساس ومش اى موضوع زى موضحت قبل كدة .
    وعلى فكرة انا لما ارجع تانى لإشراف على القسم مش هاقفل اى موضوع ولا هاحذف اى مشاركة ، وتأكد مش
    هايكون عندى وقت للمناقشات من الأساس الا لما مستر عطوى يقولى على اى موضوع خارج الرياضة بس .
    وفى الآخر احب اقولك انت ما اتعرفتش عليا تقريبا خالص دة انت يمكن تعرف اسمى بس ، فمنين بقى
    تعرف انى ماقعتش مع مستشارين ، كان نفسى اقولك على اسماء الناس القانونيين اللى بقعد معاهم
    واتناقشت معهم قبل كدة منهم اللى فى مجلس الدولة ومنهم اللى فى استئناف يعنى شوية من قلبك يحبهم
    دة غير بقى رجال الشرطة كان فيه صحبة اخرى منهم بس الصراحة ماقعدتش مع لواءات اخر ناس من قريبى
    اللى قعدت واتكلمت معاهم عقيد وعميد ، اما بقى المحامين عد من هنا لبكرة الصبح منهم محامين نقض
    خبرة فى المحاماةأكتر 25 سنة والباقى الاستئناف والابتدائى فدول كتير جدا .
    تخيل انت بقى لما اقعد اتكلم مع جناحى العدالة القضاة والمحامين وغير سلطة الضبط واتناقش مع كل
    واحد ، بس مش نقاش حاد واختلافات على الفاضى .
    وشكرا ابو على
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الجمعة يناير 07, 2011 10:05 pm

كويس ان الموضوع اتفتحت عشان انقل ردى اللى وصلك عالخاص هنا عالعام

ام بنسبه لمورا فأنتي مضيقه من كلمة جهلاويه اللي قلتها اولا سبب اني قلت الكلمه هو في سياق الموضوع لم اتكلم في الكوره ولقي حد بيرد بره الموضوع خالص وبيحط صور ضد الزمالك وردود بيخه بختصار انا كنت رد فعل مش فعل وبعدين انا لعيبه فرقتي اتقال فيها كلام مش كويس وسكت ومدرب فرقتي كذلك وسكت وعلم نادي اتقال بيلمع جزم وسكت كل ده وبعدين وقفتي علي اجهلاوي علي فكرة لولا اني في الفترة الاخيره بدخل نت عن طريق النت فون كان هيبقي فيها كلام تاني في الرد

بص يااستاذ حسن
    انا لما دخلت قلت اتمنى ياجماعه لا نسئ لشخص ولا لنادى ودى ف الاول والاخر كورة..مقولتش يعني (ياريت يااستاذ حسن ماتتريقش عالاهلى دى لكن احنا نتريق براحتنا)
    وبعدين علقت على كلمة اجهلاوى اللى حضرتك قلتها مجرد هزار بس.. بقول ومتقولوش بقى اجهلاوى عشان مزعلش وانا كمان اهلاوية..ف كلمتى كانت مجرد هزار وانا مكنتش قابله لا يتقال كلام غلط لا على اهلى ولا على زمالك عشان كده دخلت رديت مع انى مبحبش اتكلم ف تفاهات..بس دخلت الموضوع طالبه ان كل واحد يحترم التانى وتفكيره وناديه

دى حاجة ..حاجه تانية بقى
    ف لو سمحت.. لو عندك كلام تانى عايز تقوله (زى مابتقول كده لولا انك بتدخل م الفون كان هيبقى فيه رد تانى) عندك حاجة تانية عايز تقولها فاتفضل قولهاواتاكد انى هعرف ارد على اى كلمة تقولها ..باسلوب محترم .. بس بلاش الاسلوب ده (كان هيبقي فيها كلام تاني في الرد) كان هيبقى فيه ايه يعني ان شاءالله .. عايز تقول حاجة اتفضل قول اللى حضرتك عايزه وانا ايا كان ردك (حلو او وحش) هعرف ارد عليه..
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الجمعة يناير 07, 2011 11:47 pm

اهدوا يا جماعه مش كده الموضوع خد اكتر من حقه وياريت الموضوع ينتهي علي كده علشان مش يتغلق
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا السبت يناير 08, 2011 1:17 am

يتقفل يتنقل مش هتفرق يازايد
    لكن اللى يفرق اسلوب الكلام..انا بس كنت عايزه افهم حسن كان هيتكلم اكتر من كده يقول ايه اكتر من انه بيحاسب كل واحد فينا على اسلوب كلامه...ده مش اسلوب
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam السبت يناير 08, 2011 2:05 am

بصي بقي يا ست مورا انا بصراحه مش فاهم هو في ايه اصلا بس الظاهر انك فهمتيني غلط خالص انا ححاول اوضحلك في الاول انا وضحت اني مش السبب اصلا في ان الموضوع يوصل الي خناقه بين الاهلي والزمالك وقولت اني كنت بتكلم في الكوره من أجل الكوره وبرد علي زايد في الهجمات علي الفرقتين بس مش اكتر لحد متفجأت بموضوع الصور والكلام اللي خارج علي النص فبدأت ارد بنفس الاسلوب بس كل اللي قولته كلمه جهلاوي في المقابل لقيت كلام مش كويس وسكت ومدرب فرقتي كذلك وسكت وعلم نادي اتقال بيلمع جزم وسكت وقلتلك اني بكده كنت رد فعل مش فعل فكان من المفروض تتكلمي مع الفعل وليس رد الفعل دي كانت وجهة نظري اتمني تكون وصلتك... ام بنسبه لثانيا انا لما قولت اني((لولا اني في الفترة الاخيره بدخل نت عن طريق النت فون كان هيبقي فيها كلام تاني في الرد)) كان قصدي علي اهانت نادي الزمالك والكلام اللي اتقال وسكت انا عنها مكنش الكلام لكي اصلا انتي مجرد اني بوضحلك اني لولا دخولي من الفون كنت هرد علي الكلام اللي التقال في حق الزمالك فبصراحه انا مش عارف حضرتك اخدتي الكلام لكيي ازاي وبعدين كنت هرد علي ايه هو انتي قولتي حاجه اصلا يا رب تكون المعلومه وصلت بصراحه شكلي كنت غلطان لم فتحت الموضوع ده تاني اصلا
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا السبت يناير 08, 2011 3:00 am

خلاص ياحسن محصلش حاجة
    بس اسلوبك ف الرد كان فيه هجوم عليا شوية لانى اعترضت على كلمة اجهلاوى (وواضح انك مخدتش بالك انى كمان اعترضت على الكلام الى اتقال على الزمالك) بس ف الاول وف الاخر انا مش بوجع دماغى على حاجة ملهاش لزمة ومحبتش الموضوع يتطور بينكم بان كل واحد يتريق على فرقة التانى شوية.....مش حكاية بقي انى اعترضت على رد فعلك مش الفعل م الاساس.....
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam السبت يناير 08, 2011 4:56 am

علي العموم انا كان يهمني اوضح وجهة نظري وان كان اسلوبي كان فيها هجوم عليكي والكلام مطلعش ليكي اصلا في الاخر فأسلوبك فيها هجوم عليا بس الكلام ده كان ليا وعلي العموم حصل خير ...
    Bright Light
    Bright Light

مُساهمة من طرف Bright Light الأربعاء يناير 12, 2011 12:55 am

Hassan sallam كتب:بصي بقي يا ست مورا انا بصراحه مش فاهم هو في ايه اصلا بس الظاهر انك فهمتيني غلط خالص انا ححاول اوضحلك في الاول انا وضحت اني مش السبب اصلا في ان الموضوع يوصل الي خناقه بين الاهلي والزمالك وقولت اني كنت بتكلم في الكوره من أجل الكوره وبرد علي زايد في الهجمات علي الفرقتين بس مش اكتر لحد متفجأت بموضوع الصور والكلام اللي خارج علي النص فبدأت ارد بنفس الاسلوب بس كل اللي قولته كلمه جهلاوي في المقابل لقيت كلام مش كويس وسكت ومدرب فرقتي كذلك وسكت وعلم نادي اتقال بيلمع جزم وسكت وقلتلك اني بكده كنت رد فعل مش فعل فكان من المفروض تتكلمي مع الفعل وليس رد الفعل دي كانت وجهة نظري اتمني تكون وصلتك... ام بنسبه لثانيا انا لما قولت اني((لولا اني في الفترة الاخيره بدخل نت عن طريق النت فون كان هيبقي فيها كلام تاني في الرد)) كان قصدي علي اهانت نادي الزمالك والكلام اللي اتقال وسكت انا عنها مكنش الكلام لكي اصلا انتي مجرد اني بوضحلك اني لولا دخولي من الفون كنت هرد علي الكلام اللي التقال في حق الزمالك فبصراحه انا مش عارف حضرتك اخدتي الكلام لكيي ازاي وبعدين كنت هرد علي ايه هو انتي قولتي حاجه اصلا يا رب تكون المعلومه وصلت بصراحه شكلي كنت غلطان لم فتحت الموضوع ده تاني اصلا

يظهر انك ناسى كلامك اللى سيادتك قولته ابقى راجع ردك فى المساهمة السابعة بتاريخ الجمعة ديسمبر 31, 2010 7:26 am
    وباين تقريبا انها كانت قبل مشاركاتى اللى انت كنت تقصدها
    طيب انت بقى منين رد فعل يا كابتن ؟؟!!
    والمشاركة بتاعتك اللى فيها التجاوز :
    ام بقي بخصوص ميسي قصدي شيكا مبنش في الملعب لان مفيش لعيب في العالم يلعب عليه 3لعيبه ويبان لم يلعب 3بقر زي عاشور وشهاب وشريف يلعب ازاي

وايضا :
    وبعدين اما يرفع الجزمه في وش جماهير النادي الاهلي ده اقل واجب بعد اللي عمله فيه الجمهور بعد ما شتمه بأمه في الماتش اللي قبله وأمه متوفي يبقي ايه غير جمهور زباله انا لو مكانه ده اقل واجب ولو مكانه مش رافع الجزمه بس ده انا كنت رمته في وشهم وكفايه كده وعتزر علي التطويل بس كان لازم ارد علي كل كلمه اتقالت...
    فهذا الكلام لا يصح من الأساس ،ولا انت ما بتشوفش غير كلام الآخرين يا سيد ؟! (قمة التعصب )
    وايضا :
    اتمني منخرجش عن الموضوع وتقول لي الزمالك سنه 30 الحاجات الهبله دي وانا وراكم لحد متبقي مسلم وتبقي زمالكاوي

ازاى وانت من الأساس خرجت عن الموضوع ، فأنت الذى بدأ بالتجاوز وتشتكى وتبكى وتملأ الدنيا صراخا وعويلا ، هذا ليس جديدا أبدا على الطريقة الحسامية صاحب نظرية الاضطهاد التى يسوقها هو وأخيه فى عقول اتباعه المساكين فاقدى الوعى ، فهذان الأخوان يسوقان
    مصر إلى فتنة ، أكبر من أى فتنة شهدتها مصر

حاسب نفسك اولا

الجزء الاخير محذوف
    الادارة محمد
    DoDo
    DoDo

مُساهمة من طرف DoDo الأربعاء يناير 12, 2011 12:30 pm

خلالالالالالالالالالالالالالالالاص ياجماعة ايه هى خناقة
    وبعدين ياجماعة محدش يرمى كل الغلط على شخص معين كله كتب وكله قال
    وياريت يازايد تغلق الموضوع لانه كدا طول
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الخميس يناير 13, 2011 11:02 pm

تم اغلاق الموضوع ونقله الي الارشيف ((( وفي حالة محاولة فتح الموضوع عن طريق انشاء موضوع جديد ))) سوف يتم معافبة كاتب الموضوع والمشاركين بداخله ..... التحذير للجميع اعضاء واداريين وعلي المخالف تحمل العواقب

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 9:17 am