هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بويكا
MR/Ahmed Zayed
6 مشترك

Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف ....

MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف .... Empty Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف ....

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الأربعاء فبراير 16, 2011 1:58 am

Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف .... Qatarya_mntXr9PAd1
    معنا النهارده ومعاكم عضو عزيز علية جدا وبحبه جدا
    وعايزكم تهروه اسئله جد اجدا
    وهو
    Mohammed Elnawam
    اتمني مش ترفض دعوتي لجلوسك علي كرسي الاعتراف يا حماده
    محمد هيشرفنا من يوم 16 /2الي يوم 20/2 ان شاء الله
    اتفضلوا يا شباب
    بويكا
    بويكا

Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف .... Empty Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف ...

مُساهمة من طرف بويكا الأربعاء فبراير 16, 2011 1:59 am

مين اكتر حد ظلمته؟

وهل حاسس ان ربنا غضبان عليك؟

hamada
    hamada

Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف .... Empty رد: Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف ....

مُساهمة من طرف hamada الأربعاء فبراير 16, 2011 2:40 am

صراحة انا مابحبش الظلم وطول عمرى عدو لية لكن انا بحب الانتقام اوى جدا اذا حد ظلمنى معرفش انام الا اذا شفيت غليلى منة وبالاكتر كمان وسعتها بحس بقمة السعادة

اما اكتر واحد ظلمتة هو صديق قديم ليا اسمة احمد سلمان سببتلة مشاكل كتير جدا بس واللة كان قصدى احافظ علية هو مرداش واتأكد من كلامى من صدقنا الثلاث حسن سلام ان قصدى خير

اما حاسس بغضب ربنا انا بأمن بأن كل شئ مكتوب ودا خارج على افعالى الشخصية ولكن اذا بعت عن ربنا يامة هو بينبهنى بذنبى عالطول وبحس وقتها بغضة وارجعلة تانى وكتير على الحال دة

ويارب يصلح حالى وحالك
    مورا
    مورا

Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف .... Empty رد: Mohammed Elnawamعــــــلــــــــي كرســـــــــي الاعتراف ....

مُساهمة من طرف مورا الأربعاء فبراير 16, 2011 6:31 pm

منور الكرسي يامحمد

نسال بقى
    ايه اكتر مكان نفسك تزوره
    لو حد عزيز عليك جداا احرجك وسط مجموعة من الناس هتتصرف ازاى

اكمل بعدين لما تجاوب الاول اتفضل
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الأربعاء فبراير 16, 2011 11:09 pm

اولا متشكر جدا ليكى يامورا

بالنسبة للمكان الى نفسى ازورة جدا هى مدينة جمصة ودى مدينة ساحلية بعشقها جدا جدا خاصة منطقة العاشر من رمضان

اما النقطة التانية لو حد عزيز على قلبى حرجنى قدام الناس اكيد طبعا هردهالو فى نفس الموقف على طول

ولكن لو بدون قصد هحرجة بردة بس بشوية لطافة
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الخميس فبراير 17, 2011 12:10 am

حاجه بسيطه لحماده بنسخن لسه
    مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟

((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الخميس فبراير 17, 2011 2:20 am

نبدأ كده ينوام بسؤال سهل علي الماشي عشان بس اول سؤال

امته حسيت بالغدر من حد قريب منك؟؟؟؟
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الخميس فبراير 17, 2011 11:42 am

zayed كتب:
    حاجه بسيطه لحماده بنسخن لسه
    مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟

((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟

واللة بالنسبة للموقف الى صدمنى فعلا فى حياتى هو لظة ما ودعت............ودا نسان غالى عندى او واكيد انت عرفة وربنا يرحمة

اما بالنسة لمستحيل انساك هههههههههههه انت على فكرة عفريت بس دى اقولها اكيد ليك يا احمد زايد ان عمرى ما انساك علشان بحبك اوى وارتاح
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الخميس فبراير 17, 2011 12:25 pm

Hassan sallam كتب:نبدأ كده ينوام بسؤال سهل علي الماشي عشان بس اول سؤال

امته حسيت بالغدر من حد قريب منك؟؟؟؟

هههههههههههه بتسأل لية طالما انت عارف بس هجاوب بردة ياسيدى

الاحساس بالغدر انا حاسس بية من يوم ما اتولت لاحد دلوقت دا احساس ملازمنى طول عمرى ذى العطش والجوع و من اى حد اعرفة ممكن اخاف على نفسى من غدر نفسى علشان كدة طول عمرى سرى جوة قلبى وعمرة ما طلع من على شفيفى لمخلوق فى الدنيا وعلشان كدة الحمد للة محدش يعرف يغدر بيا وبكون دقيق فى التعامل مع اى حد طبعا علشان اعرف ازاى يأذينى واعرف ابخ سمى فية قبل حتى ما يفكر يأذينى وعمرى ما امنت لمخلوق فى الدنيا واكيد انتا عارف صح ولا اية يا ابو على

اشوفك بقى فى اسئلة تانية بس بلاش رخامة
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الخميس فبراير 17, 2011 1:22 pm

أنت لسه شوفت رخامه اصبر انا وهطلعك من كرسي الاعتراف نسي نفسك ده تسخين بس كده

مين هو الشخص اللي من يوم ما بعت عنة حاسس بالذنب من ناحيته وتتمني انك تصلحه من غير ما تذكر أسامي
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الخميس فبراير 17, 2011 1:50 pm

يا ابنى انا عمرى ما بكيت على حد بعنى او بعتة الدنيا مبتوقفش على حد الى باعك بيعة واوى تبكى على اللبن المسكوب وانا طول عمرى بقولك كدة ويامة نصحتك بكدة بدل الغذاب صح ولا اية يا ابو على السؤال دة اسئلة لنفسك مش ليا

وبعدين هو مفيش هنا غيرك ولا اية شوف حد غيرك بقى غير يعنى
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الخميس فبراير 17, 2011 6:52 pm

ايه هي الكـلمـــة اللي تمنيـــــت انك تسحـبهــــا بعد ذكرها؟
    وبمناسبة كلامك عن الانتقام
    مين هو الشـخــص الذي تتمنــي الإنتقــام منـــه لموقف فعله معك؟
    شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحة من قام به ؟
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الخميس فبراير 17, 2011 9:59 pm

بالنسبة للكلمة الى تمنيت سحبها بعد ذكرها او بندم انى قولتها لما افقد شعورى واغلط فى الدين ودا طبعا تحت تأثير الغضب والشيطان

اما بالنسة لمن اريد الانتقام منة فى الحقيقة هو مش واحد انما هما عيال عمى الاربعة واقسم باللة لو ما كنت اخاف على مستقبلى دلوقتى لرحت فيهم فى الحديد ولكن الحمد للة وهبى اللة الحكمة وانشاء اللة بينى وبنهم الزمن ولازم اشفى غليللى منهم واعوض دم الراجل الى مات بسببهم
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الجمعة فبراير 18, 2011 12:55 am

ايه هو اجمل موقف حصل لك في حياتك؟؟؟؟
    وايه هو اكتر موقف محرج حصل لك خلاك تضحك؟؟؟
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada السبت فبراير 19, 2011 8:02 pm

واللة يا ابو على انت الى بتحرجنى فى الكرسى بس هجوبك بردة

اولا اجمل موقف حصلى فى حياتى وعمرى ما انساة فى حياتى والى اخر نفس فيها لما رحت مع نادى اهلى دمنهور ايام ما كنت بالعب فية الى الاسماعلية علشان كان عندنا متش مع الاسماعيلى وغلبنا 5\0 وكان يوميها يوم السعد ليا اول مرة العب على استاد رسمى وغير كدة حطيت الجون الاول لفريقى ودى لحظة عمرى ما انساها فى حياتى وانا بجرى فرحان بالجون

اما اكتر موقف محرج حصلى دا انت شوفتة بعينك واكيد هتضحك لما اقولة

فاكر لما كنت بلعب دورى المدارس واحنا فى الاعدادى وكان المتش فى الفسحة وكان بين 3\3 و 3\4 واتعدلنا معاهم 2\2 وانا جبت الجون الاول وقلعت الفانلة فى وسط المدرسة وكان البنات بتتفرج علينامن 3 ادوار والمدرسات والمدرسين واقفين واكيد فاكر مين كانت وقفة كمان ومين الى سقف وطلعت اجرى فى وسط الملعب ومحستش بنفسى ان انا عريان غير لما وقفت والحكم صفر

اكيد انت افتكرتة دا اذا كنت نسيت اليوم دة اسيبك تضحك بقى واشوفك فى اسئلة تانى
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الأحد فبراير 20, 2011 2:58 am

هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟
    ماذا ستكتب لنا لتعبر عن حياتك التي عشتها الى الان في كلمات قليله ؟
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الأحد فبراير 20, 2011 4:32 am

ههههههههههههههه واللة العظيم لاعايز دة ولا دة بالسبة للزواج اولا

انا شخصيا فى الزواج لا افرق بين عاطفى وتقليدى الزواج عموما بخبرة الى جربة اجمعوا انة افشل مشروع فى الدنيا بس لازم منة

اما النقطة الثانية ان الزواج دة نصيب و توفيق من اللة عزو جل ممكن اتنين يكونوا بيحبوا بعض اوى واما يتجوزوا حيتهم تتقلب جحيم وممكن اتنين ميعرفوش بعض يتجوزوا كل الخير يجى من حب ومودة وتكون الحياة سعيدة ودا اسمة نصيب

لكن فى الزمن الاسود دة ممكن نطبق المثل الشعبى الى تعرفة احسن من الى متعرفهوش

اما بالنسبة الى الحياتى انا مش عارف اشكرك ولا ازعل منك على السؤال دة بس هو سؤال ممكن يخلى الدنيا تدور بيا بس بردة هلخص حياتى فى كلمتين هما

كل ما اطلع البرج ألقى قدامى برج طلع تانى مش عارف امتى الابراج هتخلص واية البرج الاخيرو امتى الحمل ينزل وخايف الحمل يزيد وخايف من الحصنة الى معرفش اوقفها وخايف من لاقشاية الى قسمت ظهر البعير وخايف على الرمانة انها تبوظ

لو كنت فهمت من السطرين حاجة اعرفها لنفسك لأنك صاحب السؤال اما لو مكنتش فهمت ياريت تعرفنى بس مش هنا
    MR/Ahmed Zayed
    MR/Ahmed Zayed

مُساهمة من طرف MR/Ahmed Zayed الأحد فبراير 20, 2011 3:16 pm

فهمتك يا حماده بس مش قوي صراحة ... هبقي اعرف منك بقي ..نزل حد بعدك علي الكرسي ...واحنا منتظرين اختيارك
    شطا الحجرى
    شطا الحجرى

مُساهمة من طرف شطا الحجرى الأحد فبراير 20, 2011 4:44 pm

كل انسان فى الدنيا فى حاجات ما بيعملهاش و مش معنى انه ما بيعملهاش انه راضفها , و فى حاجات الواحد بيعملها و بالرغم من كدا هو رافضها , فانت ايه الحاجات الى بتعملها و انت مش راضى عنها , و ايه الحاجات الى ما بتعملهاش و نفسك تعملها ؟ cheers
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الأحد فبراير 20, 2011 5:50 pm

اهلا بيك يا توتوز نورت يا حبيبى

بالنسبة للى بعملة وانا رافضة فدا يامة بجد ليس لة احصاء بس ممكن اذكر ليك حاجة واحدة اثرت فى نفسيتى واثرت فى صحتى ومنة للة الى كان السبب فيها واكيد الحاجة دى ممكن تكون الحاجة الاكثر نقدا فيا من اصدقائى وهى اكيد التدخين ويحميك ويحمى شباب مصر منه

اما بجد الى نفسسى اعملة انى اتدخل الجيش المصرى ودا مش علشان الثورة ولاكل دة بس حب فى البلد دى بستغرب من اى حد يكرة انة يقضى عام او اتنين عايش علشان تراب بلدة وبكت عينى لما شفت اخر مولودة عندنا بنت وكان نفسى فى اخ علشان اخش الجيش ونفسى اموت علشان مصر بس دا فى ذمة التاريخ

اما دلوقتى نفسى انى ارمى السيجارة وارجع العب كورة واقدر اجرى زى ماكنت الاول يارب اكتبهالى
    hassan sallam
    hassan sallam

مُساهمة من طرف hassan sallam الإثنين فبراير 21, 2011 10:05 pm

امته حسيت ان ربنا زعلان منك ؟؟؟

امته حسيت بقيمتك كا انسان؟؟؟

عيش يا نوام في الاسؤله دي
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الثلاثاء فبراير 22, 2011 6:52 pm

ههههههههههه

بالمنسبة لربنا زعلان منى هى دى الكل واخد بالة منها ولا اية انت والسيد بتسئلوا نفس الؤال بس اكيد حستها بعد الحادثة الاخيرة دى وانت اتأكدت بنفسك

اما بالنسبة لقمتى كا انسان دى الحمد للة من يوم ما عرفت عقلى وانا الحمد للة حاسسها
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الثلاثاء فبراير 22, 2011 7:06 pm

اظن انا كدة كفاية عليا هنا بقى كدة علشان كدة انا بتنحى عن الكرسى دة واحب انى اعين مكانى
    بمناسبة التعين الجديد لها ويارب تقبل دعوتى لها

سيادة المراقبة العامة الجديدة

مورا

اتفضلى
    مورا
    مورا

مُساهمة من طرف مورا الثلاثاء فبراير 22, 2011 7:18 pm

بتدبسني يامحمد
    دى حلاوة التعيين الجديد يعني

خلاص ان كان كده اعمل انت التوبيك الجديد....بعد اذنك طبعا
    او فكر كده وغيرني هههههه .. شوف حد لسه مقعدش عالكرسي
    hamada
    hamada

مُساهمة من طرف hamada الثلاثاء فبراير 22, 2011 7:34 pm

لالالالالالالالا لازم نحتفل معاكى يا مورا بالتعين الجديد بتاعك انتى مراقبة عامة اد الدنيا

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 10:43 pm